X

هزینه نصب درب ضد سرقت + آموزش طریقه نصب

09361454846 مدیر فروش - خانم خیابانی:
نصب درب ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت باید به درستی و توسط افراد با تجربه انجام شود. دقت نمایید اگر درب به خوبی نصب نشود، ممکن است امنیت لازم را برای شما فراهم نیاورد.

نیکسان درب
نیکسان درب

یکی راهکارهایی که می توانید برای افزایش سطح امنیت و ایمنی استفاده کنید خرید و نصب درب ضد سرقت می باشد. نصب درست و اصولی درب های ضد سرقت به شما کمک می کند از تا از ورود افراد ناشناس به داخل منزل و یا محیط کاری خود جلوگیری کنید. در صورتی که برای نصب درب از افراد باتجربه و متخصص در این زمینه کمک نگیرید، باعث می شود تا سطح امنیت ایجاد شده تا حدود زیادی کاهش پیدا کند.

نصب درب ضد سرقت 

نصب درب ضد سرقت یک فرایند حفاظتی مهم جهت افزایش امنیت و حفاظت از خانه یا ساختمان شما انجام می‌ شود. درب ضد سرقت معمولاً از جنس فلزی ساخته می‌ شود و دارای سیستم‌ های قفل‌ های پیشرفته‌ ای است که سخت‌ ترین ورود را برای سارقان ممکن می‌ سازد. در این بخش قصد داریم تا با آموزش نصب درب ضد سرقت به شما کمک کنیم تا بتوانید از وسایل بارزش خود محافظت کنید.

برای نصب درب ضد سرقت باید طبق مراحلی که ادامه اشاره می کنیم پیش بروید.

  1. انتخاب و خرید درب ضد سرقت: در ابتدای کار باید درب ضد سرقت با کیفیت مناسب را انتخاب کنید. دربی که برای خرید انتخاب می کنید باید استانداردهای امنیتی لازم را داشته باشد و با مواد مقاوم مانند فولاد تقویت شده باشند.
  2. بررسی و تعیین محل نصب: توصیه می کنیم تا محل مناسبی را برای نصب درب ضد سرقت انتخاب کنید. محل نصب این درب ها در بیشتر موارد به عنوان درب ورودی ساختمان نصب می باشد.
  3. اندازه‌ گیری درب: اندازه گیری ابعاد درب ضد سرقت یکی از مسائل مهمی محسوب می شود که حتماً باید با دقت اندازه‌ گیری شوند تا در هنگام نصب به درستی جا بیفتد.
  4. انجام مراحل مربوط به آماده‌ سازی محل نصب: پیش از نصب درب، محل نصب باید آماده شود. باید سطح آن صاف و پیش از نصب درب، در آن مواردی که نیاز به تقویت ساختمان است، اقدام به تقویت کنید.
  5. نصب درب: بعد از اتمام مراحل ذکر شده نوبت به نصب درب ضد سرقت می رسد. این فرآیند شامل اتصال درب به قاب و نصب قفل‌ های مناسب است. بهتر است برای نصب درب ضد سرقت از افراد مجرب و متخصص کمک بگیرید.
  6. انجام تست و بررسی: بعد از نصب درب ضد سرقت باید بررسی کنید که آیا درب نصب شده به درستی باز و بسته می شود و این که قفل‌ ها به درستی کار می‌ کنند یا خیر.

هزینه نصب درب ضد سرقت

 دستمزد نصب درب ضد سرقت ممکن است با توجه به مدل انتخابی شما متغیر باشد و هزینه نصب به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل پارامترهای زیر می باشد:

  • جنس درب: متریالی انتخابی برای طراحی و تولید درب ضد سرقت از مهم ترین عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت می باشد. درب‌ های ساخته شده از فولاد معمولاً طرفداران بیشتری دارند، اما درب‌ هایی که از جنس‌ های دیگر مانند چوب با روکش مقاوم هستند نیز برای خرید وجود دارند.
  • اندازه و نوع درب: هزینه نصب با توجه به فاکتورهای مختلفی اعم از ابعاد و نوع درب ضد سرقتی که می‌ خواهید نصب کنید متفاوت خواهد بود. با توجه به این که درب‌ های ضد سرقت معمولاً در اندازه‌ ها و ضخامت‌ های مختلفی در دسترس هستند و هرچقدر درب بزرگتر و ضخیم تر باشد، باید هزینه ی بیشتری را برای خرید آن در نظر بگیرید.
  • قفل و نوع سیستم امنیتی: هزینه ی نصب شامل قفل و سیستم‌‌های امنیتی مورد استفاده در درب نیز خواهد بود.
  • نوع نصب: اجرت مربوط به نصب با توجه به نحوه ی نصب متغیر می باشد. در مواردی که درب ضد سرقت جدیدی را نصب می‌ کنید و نیاز به تغییرات ساختاری در محوطه خانه یا محل کارتان دارید، باید هزینه ی بیشتری را برای نصب پرداخت کنید.

معمولا نصب درب با ابعاد بزرگتر مانند درب ضد سرقت دو لنگه و درب لابی نسبت به مدلهای تک لنگه مشکل‌تر و در نتیجه هزینه نصب گرانتر می‌شود.

اجرت نصب درب ضد سرقت می‌ تواند در بازه قیمت‌ های مختلفی قرار بگیرد. برای استعلام قیمت می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

طریقه نصب درب ضد سرقت 

در این بخش قصد داریم تا اطلاعات کاملی را در مورد روش نصب درب ضد سرقت در اختیارتان قرار دهیم تا مراحل مربوط به نصب آشنایی نسبی داشته باشید.
نکته ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مراحل ذکر شده به عنوان یک توصیف کلی از مراحل نصب می باشد و بسته به نوع درب و ساختمان شما، مراحل و نکات خاصی ممکن است وجود داشته باشد.

  • برای نصب درب در مرحله ی اول باید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید درب مد نظر خود انتخاب و خریداری کنید.
  • پیش از شروع مراحل مربوط به نصب باید دستورالعمل‌ های لازم که توسط تولید کننده ها به همراه درب به شما تحویل داده می شود را به دقت مطالعه کنید و حتماً مطئمن شوید که هنگام خرید تمام ابزارها و یراق های مورد نیاز برای نصب را تهیه کرده باشید.
  • پیش از برداشتن درب قدیمی حتماً باید ابعاد درب جدید را اندازه گیری کنید تا درب جایگزینی بدون مشکل جایگزین شود.
  • بعد از اتمام مراحل مربوط به برداشتن درب قدیمی، محل نصب باید آماده شود. سطح محل نصب باید صاف و پاک باشد. اگر نیاز به تقویت ساختمان در این مرحله وجود دارد، آن را انجام دهید.
  • در مواردی که نیاز است قاب جدید را نصب کنید. قاب باید به درب ضد سرقت و ساختمان متصل شده و محکم باشد.
  • درب ضد سرقت را با دقت به قاب بچسبانید یا متصل کنید. از پیچ و مهره‌ های مناسب استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که درب به درستی در قاب قرار گرفته است.
  • حال نوبت به نصب قفل‌ های درب می رسد.
  • بعد از نصب درب و قفل‌ ها مطئمن شوید که تمام مراحل مربوط به نصب به درستی انجام شده باشد.

نصب درب ضد سرقت با فریم

در صورتی که قصد خرید و نصب درب ضد سرقت با فریم را دارید برای نصب بهتر است از تکنسین‌ های حرفه‌ ای که از طرف تولیدکنندگان درب برای این کار در نظر گرفته شده اند کمک بگیرید. در مورد نصب این درب ها هم باید بگوییم با توجه به ابعاد محیطی که قرار است درب در آن جا نصب شود درب و فریم آن را برای خرید انتخاب کنید.

درب‌ های ضد سرقت عموماً از جنس فلزی ساخته می‌ شوند و به دلیل ساختار مقاومی که دارند، امنیت بیشتری را ایجاد خواهند کرد. همچنین، فریم درب نیز باید با درب همخوانی داشته باشد و برای تحمل نیروهای خارجی و جلوگیری از تزریق شدن آب و هوا به داخل، باید محکم و مناسب باشد. برای نصب فریم نیاز است پس از برش درب، فریم را در محل نصب قرار دهید.

اطمینان حاصل کنید که فریم به شکل صحیح و در زاویه عمودی قرار گرفته است. از ابزارهای مورد نیاز مانند چکش، پیچ و مهره و دستگاه های پیچ گوشتی استفاده کنید تا فریم را به دیوار یا سازه اصلی متصل کنید. بعد از نصب فریم نوبت به نصب درب می رسد. درب را درون فریم قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که درب به درستی قرار گرفته است و روی فریم به طور صحیح قفل می‌ شود.

نصب درب ضد سرقت روی چهارچوب قدیمی

ممکن است برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید که آیا می توان بدون تخریب درب های ضد سرقت روی چهارچوب قدیمی نصب شود یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای نصب در مرحله ی اول نیاز است تا نسبت به اندازه گیری ابعاد چارچوب قدیمی اقدام کنید تا بتوانید نسبت به سفارش درب جدید اقدام کنید. برای نصب کردن لولا هم نیاز است محل لولا را اندازه‌ گیری و آن را علامت بزنید. آخرین مرحله از نصب هم مربوط به نصب بخش‌ های اتصالات آن می باشد. درب ضد سرقت با استفاده از یکی روش ها (رول بولت یا جوش) در محل جدید نصب می شوند. در صورت روش رول بولت در ایتدای  کار باید با یک پیچ‌ گوشتی و یا یک میله فلزی رول‌ بولت‌ ها را در جای خود قرار داد و با استفاده از آچار آن‌ ها را محکم کنید.

نصب درب با تخریب و یا بدون تخریب

افرادی که برای نصب درب به محل مد نظر شما اعزام می شوند برای نصب درب از دو روش با تخریب و بدون تخریب استفاده می کنند. نکته ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که پس از تخریب، جوشکاری و نصب یراق آلات مد نظر مشتری بر روی درب ممکن است این گونه تصور کنید که نصب درب به اتمام رسیده است اما باید بگوییم که مراحل نصب به اتمام نرسیده است بلکه باید به کمک بتن فضاهای خالی بین دیوار و چهارچوب پر شود.

انجام این کار کمک می کند تا دیگر افراد ناشناس نتوانند به کمک جک و دیلم به محل زندگی شما نفوذ کنند. بعد از اتمام تمام مراحل ذکر شده می توانید برای زیبایی بیشتر درب دور تا دور چهارچوب را گچ کاری کنید.
برای این که در این مورد بیشتر اطلاعات داشته باشید باید بگوییم که مراحل نصب درب به این صورت انجام می شود که از قسمت چهارچوب به کمک شاخه های داخل آن به فریم انتظار جوش می دهند. بعد از آن با استفاده از قیف و از طریق سوراخ های مرتبط با پین های امنیتی درون چهارچوب را بتن ریزی کرده تا نصب درب به صورت اصولی انجام شود. در صورتی که قرار باشد نصب درب در ساختمان های نوساز انجام شود مراحل مربوط به نصب به صورت بدون تخریب انجام می شود ولی اگر قرار باشد در خانه های قدیمی تر نصب شوند مراحل مربوط به تعویض و نصب درب ضد سرقت به دو صورت با تخریب و بدون تخریب انجام می شود.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید