X

مرکز فروش درب ضد آب در تهران

09361454846 مدیر فروش - خانم خیابانی:
مرکز فروش درب ضد آب در تهران

درب ضد آب یکی از مدل های درب داخلی ساختمان می باشد که به خاطر طراحی خاص (ضد آب بودن) گزینه ی مناسبی برای نصب در محیط هایی می باشد که در معرض برخورد با بخار آب و رطوبت قرار دارند.

برخی از افراد برای خرید ترجیح می دهند که به مرکز فروش درب ضد آب مراجعه کنند و با مقایسه ی مدل های موجود و بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اند یک مدل را انتخاب کنند.

نیکسان درب
نیکسان درب

مراجعه به مرکز فروش درب ضد آب در تهران برای خرید این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید درب مد نظر خود را با قیمت ارزان تر از سایر فروشگاه ها خریداری کنید. تنوعی که برای محصولات در این مراکز در نظر گرفته شده است باعث می شود تا با سلایق افراد مختلف هماهنگی داشته باشد. 

مرکز فروش درب ضد آب در تهران کجاست؟

فروشگاه نیکسان درب در زمینه ی تولید درب های ضد آب در حال فعالیت می باشد و شما می توانید در این فروشگاه مجموعه‌ ای از درب‌ های ضد آب که در طرح‌ ها و رنگ‌ های متنوع ساخته شده است را مشاهده کنید. امکان خرید حضوری و اینترنتی در این فروشگاه برای شما فراهم شده است و می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید و بعد از دریافت مشاوره درب مد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.

طراحی انتخاب شده برای درب های ضد آب باید محکم، بادوام و سبک باشد تا شما بتوانید از این درب به عنوان درب حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنید. این درب ها باید به صورت کاملاً بهداشتی و ضد باکتری طراحی و در عین حال ظاهری زیبا داشته باشند. پس در نظر گرفتن این نوع از طراحی باعث می شود تا بعد از قرار گرفتن در معرض رطوبت هیچ قسمتی از درب آسیب نبیند. 

یکی از سوالاتی که ممکن است برای برخی از افراد به وجود بیاید این است که آیا خرید درب ضد آب از مراکز فروش که محصولات تولیدی خود را با قیمت مناسب و کمتر از قیمت بازار عرضه می کنند گزینه ی مناسبی می باشد یا خیر؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خرید به صورت مستقیم از تولید کننده باعث حذف واسطه ها می شود و شما می توانید به صورت عمده و تکی درب مد نظر خود را خریداری کنید.

برخی از محصولات موجود در نیکسان درب

بررسی مشخصات و ویژگی‌ های درب‌ های ضد آب

  • گزینه ی مناسبی برای نصب به عنوان درب های سرویس بهداشتی و حمام (مناطقی که رطوبت هوا زیاد است.)
  • در برابر ضربه های وارده محکم آسیب پذیر می باشند و ممکن است درز بین ورق های پرس شده آن ها باز شود. این مورد راه نفوذ آب را راحت تر می کند. به همین خاطر بهتر است به این مورد توجه ی ویژه ای شود.
  • میزان مقاومت درب در برابر آب، حرارت و سرما به دلیل استفاده از موادی مانند پلی یورتان و PVC زیاد می باشد.
  • متریال و قطعات انتخاب شده برای تولید درب های ضد آب به گونه ای می باشد که باعث می شود تا طول عمر مفید بالایی داشته باشد. 
  • نصب درب ضد آب به دلیل طراحی انتخاب شده برای تولید بدون مشکل و راحت انجام خواهد شد.
  • قابلیت سفارشی سازی درب‌ های ضد آب بنا به درخواست مشتریان وجود دارد ولی این مورد باعث افزایش قیمت نهایی درب خواهد شد.

محصولات موجود در بورس درب سرویس بهداشتی

درب ای بی اس ضد آب

درب ای بی اس از محصولات قیمت مناسب موجود در بازار می باشد که به خاطر ضد آب بودن آن می توانید به عنوان درب حمام و سرویس از آن استفاده کنید. این درب ها متشکل از سه بخش اصلی کلاف درب، روکش ام دی اف و روکش ای بی اس می باشند.

روکش انتخاب شده برای درب ای بی اس دارای ضخامت 1.2 میلی متر می باشد. برای ساخت درب ضد آب ABS نیاز است تا درب خامی از جنس MDF 3 میلی‌ متر و یا نئوپان 5 میلی‌ متر استفاده شود تا کیفیت نهایی درب تولیدی بیشتر شود.

درب وکیوم ضد آب

درب وکیوم ضد آب برای نصب در محیط هایی که میزان رطوبت بالایی دارند در مدل های سفارشی تولید می شوند. انتخاب این طراحی باعث می شود تا در برابر نفوذ آب و حشرات مقاومت بالایی داشته باشند و کمترین آسیب دیدگی را داشته باشند.

  • مقاوم در برابر مواد ضد عفونی (به همین خاطر بهترین گزینه برای استفاده در بیمارستان ها می باشد.)
  • قابلیت رنگ پذیری بالا
  • امکان تمیز کردن درب با آب وجود دارد.
  • دارای طرح برجسته 
  • مقاوم در برابر رطوبت، آب و مواد شیمیایی

درب پی وی سی ضد آب 

درب pvc یکی دیگر از مدل های موجود در بازار محسوب می شود که امکان نصب به عنوان درب داخلی و درب ورودی وجود دارد. زمانی که قرار است به عنوان درب اتاقی در نظر گرفته شود به نسبت مدل های ضد آب آن دارای تفاوت هایی می باشند.

در مواردی که قرار است دربهای پی وی سی به عنوان درب ضد آب استفاده شوند نیاز است به خوبی عایق بندی شده تا با مواجه با آب دچار پوسیدگی و خرابی نشوند. 

  • مقاوم در برابر خش، فشار و رطوبت
  • قیمت مناسب
  • عایق مناسب انرژی
  • تنوع بالایی در رنگ بندی دارند.
  • تولید در انواع ضخامت

درب پلی وود ضد آب

درب پلی وود (درب چوب پلاست) که امکان نصب آن به عنوان درب داخلی اعم از درب سرویس و اتاق وجود دارد از محصولات گران قیمت موجود در بازار محسوب می شود و در مواردی که بودجه ی محدودی برای خرید در نظر گرفته اید گزینه ی مناسبی نمی باشد.

هنگام تولید این درب ها به جای استفاده از ام دی اف و چوب از مواد پلی پروپیلن و پی وی سی استفاده می شود. این درب ها کاملاً ضد آب هستند و نباید هیچ گونه نگرانی بابت پوسیدگی در این محصولات داشته باشید.

درب ضد آب GRP

برای تولید درب ضد آب GRP از فایبرگلاس (ترکیب پشم شیشه و نفت) استفاده می شود و نصب این درب ها کمک می کند تا از نفوذ آب و رطوبت به عمق و لایه‌ های درب، جلوگیری شود. میزان مقاومت بالایی در برابر آتش دارند و در مکان‌ هایی که نیاز به شستشو و ضدعفونی دائمی دارند گزینه ی مناسبی برای نصب می باشند. (آزمایشگاه‌ ها، ادارات و بیمارستان‌ ها)

اگر قصد خرید بهترین مدل درب ضد آب را دارید بهتر است هنگام خرید دربی را برای خرید انتخاب کنید که علاوه بر روش های عادی روکش کردن از روش های دیگری نیز برای درزگیری استفاده می شود تا میزان نفوذ رطوبت به کمترین میزان برسد.

روکش PVC و ABS جزو بهترین متریال های انتخابی برای ضد آب کردن درب ها محسوب می شود.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید