X

فروش درب ضد سرقت در زنجان

09361454846 مدیر فروش - خانم خیابانی:
فروش درب ضد سرقت در زنجان

فروشگاه نیکسان درب در زمینه ی فروش انواع درب ضد سرقت در شهرهای مختلف زنجان اعم از ابهر، خرمدره طارم سلطانیه گرماب زرین ‌رود به ارائه ی خدمات می پردازد. در صورتی که ساکن یکی از مناطق زنجان هستید می‌ توانید برای ثبت سفارش، دریافت نمونه کارهای درب ضد سرقت و دریافت لیست قیمت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما بتوانند در این زمینه به شما کمک کنند.

نیکسان درب
نیکسان درب

دقت نمایید نیکسان درب در زنجان شعبه فعال ندارد و شما می‌توانید به صورت تلفنی ثبت سفارش نمایید.

فروش انواع درب ضد سرقت در زنجان

نصب درب ضد سرقت یکی از راهکارهایی در نظر گرفته شده برای افزایش سطح امنیت و ایمنی منازل و محل کار شما می باشد تا بتوانید از این طریق میزان دسترسی افراد ناشناس و سارق را به کمترین میزان ممکن برسانید. پس می توان گفت که طراحی درب ضد سرقت از نظر جنس بدنه، قفل، لولا و... به نسبت درب های معمولی دارای تفاوت هایی می باشد. (مقاوم در برابر برش و تخریب)

نیسکان درب در زمینه ی فروش انواع درب ضد سرقت در زنجان به صورت حضوری و اینترنتی در حال فعالیت می باشد.

استانداردهای در نظر گرفته شده برای ابعاد درب ضد سرقت در بیشتر موارد 110*210 سانتی متر می باشد و امکان تولید در ابعاد سفارشی به درخواست مشتری وجود دارد. در مواردی که درب ضد سرقت دارای پایه باشد نیاز است تا قاب درب بدون پرواز باشد و در بخش پشت و جلوی قاب باید به همان اندازه باشد و پایه بر روی قاب نصب شده شود. یک تاج در قسمت بالای قاب نصب می شود.

تاج در نظر گرفته شده برای نصب با توجه به سبک انتخابی دکوراسیون محیط انتخاب می شود.

انواع درب ضد سرقت که امکان خرید آن ها در زنجان برای شما فراهم شده است به شرح زیر می باشد.

  • درب ضد سرقت ترک: این مدل در ابعاد استاندارد و با استفاده از بهترین قطعات و متریال تولید می شود و جزو محصولات گران قیمت بازار محسوب می شود. 
  • درب ضد سرقت ایرانی: اگر به دنبال خرید دربی با قیمت مناسب هستید این مدل گزینه ی مناسبی می باشد و می توانند با نمونه های ترک رقابت کنند.
  • درب ضد سرقت چینی: درب های ضد چینی از محصولات ارزان قیمت بازار محسوب می شوند ولی با توجه ساخت غیر استاندارد درب در بیشتر موارد برای خرید پیشنهاد نمی شوند.

برخی از محصولات موجود:

 

برای خرید و استعلام قیمت با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

قیمت درب ضد سرقت در زنجان

قیمت درب ضد سرقت در زنجان با توجه به پارامترهای مختلف اعم از ابعاد و مدل، کشور سازنده، جنس بدنه، کیفیت یراق آلات و... تعیین می شود. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت های در نظر گرفته شده با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و بعد از انتخاب مدل مناسب نسبت به ثبت سفارش محصول اقدام کنید.

امکان خرید انواع درب ضد سرقت ترک و ایرانی در ابعاد استاندارد و سفارشی برای شما توسط فروشگاه نیکسان درب فراهم شده است.

نکات مهمی که باید هنگام خرید درب ضد سرقت به آن ها توجه کنید.

  • ابعاد درب ضد سرقت: انتخاب درب با توجه به فضایی که برای نصب در نظر گرفته شده است.
  • جنس و ضخامت چهارچوب: فلز انتخاب شده برای تولید از آلیاژ خوب و با کیفیت باشد و برای اتصال ورق ها از جوش کاری مناسبی استفاده شود. (co2 برای جوشکاری گزینه ی مناسبی می باشد.)
  • ضخامت چهارچوب: ضخامت چهارچوب باید 1.5 میلی متر و یا بالاتر از آن باشد.
  • جنس لولا: با توجه به این که قرار است لنگه ی درب بر روی لولاها بچرخد لولای انتخابی باید بتواند به آسانی وزن درب را تحمل کند. در غیر این صورت باعث می شود تا بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی درب از حالت رگلاژ خارج شود.
  • جنس لایه: جنس لایه ی انتخابی باید با توجه به محلی که قرار است نصب شود انتخاب شود.
  • روکش درب ضد سرقت: روکش درب ضد سرقت با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته شده است تعیین می شود.
  • قفل و یراق آلات: قفل و دیگر یراق آلات انتخابی برای نصب باید کیفیت مطلوبی داشته باشند تا به مرور زمان دچار افت کیفیت نشوند. (برند کاله گزینه ی مناسبی برای نصب می باشد.) سیلندر در نظر گرفته شده برای قفل ها اغلب از جنس مس می باشد به همین خاطر قفل ها در برابر ضربه، اسید و مته بسیار آسیب پذیر هستند.
  • از کیفیت دستگیره ها هم هنگام خرید مطمئن باشید چون قرار است هنگام باز و بسته شدن درب مورد استفاده قرار بگیرند.

نصب درب ضد سرقت در زنجان

برای نصب درب ضد سرقت نیاز است تا ابعاد و سایز درب تعیین شود و بعد از آن یک قاب برای درب ساخته خواهد شد. برای این قاب می توان دو نوع قوطی 80*40 و یا 100*40 استفاده کرد. این قاب باید یک سانتی متر بیشتر از اندازه درب، طول و عرض داشته باشد تا در داخل قاب قرار گیرد.

برای نصب درب نیاز است تا قاب به سمت پله ها نصب شود و جعبه باید هر 4 سانتی متر دیده شود. در صورت عدم توجه به این مورد هنگام نصب، درب به دیوار می چسبد و در این حالت دیوار باید بریده شود. برای جلوگیری از به وجود این مشکلات بهتر است نصب را به افراد متخصص و کاربلد در این زمینه بسپارید تا برای باز و بسته کردن درب با مشکل روبرو نشوید.

نصاب درب ضد سرقت زنجان

نصابی که برای نصب درب ضد سرقت به محل اعزام می شود باید در این زمینه تخصص و تجربه ی کافی داشته باشد و با درب های ضد سرقت موجود در بازار (از نظر جنس، قفل و چهارچوب) آشنایی کامل داشته باشد تا در نصب درب با مشکل روبرو نشود. نصابی که از سوی مجموعه برای نصب اعزام می شود:

  • کیفیت نصب درب ضد سرقت را تضمین می کند.
  • نصب درب را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد.
  • تعمیر و تعویض درب را در صورت نیاز بتواند به درستی انجام می دهد. 
  • با قفل های درب ضد سرقت آشنایی کامل دارد و بهترین مدل را برای نصب انتخاب می کند.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید