X

فروش درب ضد سرقت در همدان

09361454846 مدیر فروش - خانم خیابانی:
فروش درب ضد سرقت در همدان

درب ضد سرقت یکی از تجهیزات مهم در آپارتمان ها برای ایجاد امنیت و آرامش و آسایش می باشد که دارای انواع مختلفی در طرح، مدل، رنگ، جنس و ابعاد تولید و به مشتریان عزیز عرضه می شود.

برای خرید انواع درب ضد سرقت در همدان می توانید با مجموعه نیکسان درب تماس بگیرید. این مجموعه مرکز فروش انواع درب ضد سرقت مدرن و جدید در همدان می باشد.

نیکسان درب
نیکسان درب

درب ضد سرقت چیست؟

درب های ضد سرقت برای ایجاد امنیت در سازمان ها، ادارات و ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند و این گونه از درب ها را می توانید از شرکت های مختلف مانند نیکسان درب که تولید کننده و ارائه دهنده بهترین درب های ضد سرقت متناسب با آب و هوای مختلف با قیمت و کیفیت مناسب تهیه فرمایید.

خرید درب ضد سرقت در همدان

اگر در استان همدان ساکن هستید و و میخواهید در هنگام سفر یا تفریح امنیت منزل خود را تضمین کنید، می توانید از درب ضد سرقت استفاده کنید. درب های ساده قدیمی دیگر امنیت منازل را به خوبی تامین نمی کنند و نیاز است از تدابیر امنیتی مختلف و نوین برای ایمنی منزل خود استفاده کنید. یکی از مواردی که می توانید با استفاده از آن با خیالی آسوده منزل یا محل کار خود را ترک کنید، خرید و نصب درب ضد سرقت می باشد.

مجموعه نیکسان درب مفتخر است که به عنوان اولین و معتبر ترین تولید کننده درب ضد سرقت در همدان به شما انواع مختلف درب ضد سرقت را عرضه کند، که تمامی مدل های درب ضد سرقت مانند درب ضد سرقت ترک را می توانید از این مجموعه با قیمت بسیار مناسب دریافت کنید.

فروش درب ضد سرقت در همدان در مدل‌های برجسته، حک شده، لوکس، مدرن، درب لابی، درب ضد سرقت فلزی و همچنین انواع درب‌های داخلی، اتاقی و درب ضد حریق با برندهای ایرانی، ترکی و چینی قابل سفارش و خریداری می باشد.

فروش درب ضد سرقت در همدان

یکی از دغدغه هایی که امروزه بسیاری از مردم را به خود مشغول کرده است، ایجاد امنیت و آرامش برای محل کار و منزل می باشد. از آنجایی که شگرد سارقان هر روز آپدیت می شود، شما هم باید تجهیزات ایمنی مکان های خود را بروز کنید تا در برابر سارقان سدی ایمن و محکم ایجاد کرده باشید.

از مهم ترین تجهیزات ایمنی که می توانید برای منازل و محل کار خود استفاده کنید می توان به دوربین مداربسته، قفل های دیجیتال و درب ضد سرقت اشاره کرد که کارایی و مزایای بسیاری دارند و نیاز شما را از نصب انواع حفاظ های قدیمی برطرف می کنند.

فروشگاه نیکسان درب علاوه بر فعالیت در زمینه فروش درب ضد سرقت در همدان ، خدمات نصب درب ضد سرقت در همدان و تمامی نقاط کشور را نیز به شما مشتریان عزیز ارائه می کند. درب های تولید شده و موجود در این مجموعه از بهترین متریال و مواد اولیه ساخته می شوند و همچنین از با کیفیت ترین و اصلی ترین یراق آلات موجود در بازار برای نصب استفاده می شود. در واقع تمامی درب های این مجموعه تضمین شده و با گارانتی به شما عزیزان ارائه داده می شود.

نصب درب ضد سرقت در همدان

نصب درب ضد سرقت امری تخصصی بوده که باید طبق اصول و تراز انجام شود تا بتواند به بهترین شکل ممکن امنیت را فراهم کند و مشکلی نداشته باشد. چهارچوب درب های ضد سرقت در مکان های مختلف ممکن است متفاوت باشد و به همین دلیل باید برای نصب درب ضد سرقت از نصاب کاربلد و ماهر درخواست کنید تا عملیات نصب درب را آغاز کند.

نصب دقیق درب ضد سرقت باعث می شود تا لولا های درب با چهارچوب به خوبی چفت شوند و تحت هچ شرایطی سارق نتواند چهار چوب را اهرم کند تا درب را باز کرده و یا درب را بشکند. درب های ضد سرقت مجموعه نیکسان درب همگی دارای ویژگی ضد دیلم بوده و نصاب های این مجموعه به خوبی خدمات نصب را به شما عزیزان ارائه می کنند.

برای ثبت درخواست نصب درب ضد سرقت در همدان میتوانید با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید.

ویژگی درب های ضد سرقت

اکثر ویژگی های زیر در تمامی درب های ضد سرقت مشترک می باشد مگر اینکه شما دربی سفارش دهید که کاملا شخصی سازی شده باشد.

  • عایق صدا و حرارت در برابر آتش تا 4 ساعت و تا دمای 800 درجه سانتی گراد
  • مقاومت در برابر برش و فشار
  • عایق سرما، گرما و رطوبت 
  • مقاومت نسبت به رنگ پلی استر
  • مستحکم در برابر وقوع حوادث مختلف
  • محافظت از ورود سارقان
  • دارای پشم سنگ نسوز برای عایق سازی
  • ضد مته و ضد اسید

شما میتوانید هر مدل درب ضد سرقتی را که دوست دارید، برای هر نوع آب و هوا و هر مکانی بعد از مشاوره از فروشگاه نیکسان درب، بدون واسطه و به طور مستقیم خریداری کنید و از تخفیفات فوق‌العاده این مجموعه بهره‌مند شوید.

معرفی انواع درب ضد سرقت در همدان

از درب های پر فروش و مقاوم فروشگاه نیکسان درب می توان به درب ضد سرقت فلزی، درب ضد سرقت ویلایی و درب ضد سرقت مدرن اشاره کرد. این درب ها دارای مشخصات فنی زیر می باشند و در صورت تمایل می توانید به ویژگی های زیر موارد درخواستی خود را در صورت سفارش شخصی اضافه کنید.

  • کلاف چهارچوب: ورق 1.5 فولادی
  • فریم دور لنگه درب: ورق 1.5 فولادی 
  • 7 عدد u فولادی به صورت افقی در لنگه داخلی و در دو طرف، ورق 1 فولادی به صورت عمودی
  • فوم تزریقی در لنگه داخلی و عایق صدا، حرارت و برودت
  • لولای فولادی ضد سایشی
  • رنگ الکترو استاتیک
  • ام دی اف 8 میلی و روکش راش 
  • ابزار و یراق ترک و قفل های برند کاله با دو سال گارانتی
  • دارای 2 عدد قفل، با 3 زبانه متحرک و در سمت لولا 3 عدد زبانه ثابت
  • طول کلاف: 2.13
  • عرض کلاف: 1080
  • ورودی دهانه درب: 94
  • ضخامت کلاف: 14

قیمت درب ضد سرقت در همدان

قیمت درب ضد سرقت بر حسب جنس، ابعاد، لنگه، قفل و آلیاژ تعیین می شود. هم چنین درب ضد سرقت با توجه به داخلی یا وارداتی بودن آن دارای قیمت های متنوعی می باشد. اگر قصد خرید درب های ضد سرقت ارزان را دارید، باید بدانید که درب ضد سرقت ارزان از درب های وارداتی چینی است که کیفیت بسیار پایینی دارد. نوع دیگر درب ضد سرقت وارداتی درب های ترک هستند که با کیفیت می باشند اما قیمت بالاتری نیز دارند. در آخر درب های ضد سرقت وارداتی ایتالیایی هستند که تعداد محدودی از آنها در بازار وجود داشته و قیمت بسیار بالایی دارند.

در ضد سرقت ایرانی از محصول پر فروش مجموعه نیکسان درب در سال های اخیر بوده که از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد و قیمت مناسبی دارد؛ به عبارتی می توان گفت که درب ضد سرقت ایرانی از نظر کیفیت با مدل ترک آن رقابت می کند، با این تفاوت که قیمت پایین تری دارد و در دسته درب های ضد سرقت ارزان قرار گرفته است.

قیمت درب های ضد سرقت ترک، ایرانی و چینی ثابت نیست و با توجه به کیفیت مصالح و یراق‌آلات، ساختار، طرح و سفارش شما متفاوت می شود.

درب ضد سرقت و انفجار در همدان

درب های ضد انفجار و سرقت معمولا در مکانهایی مورد استفاده قرار می گیرند که در آنجا احتمال انفجار وجود دارد. در زمان وقوع انفجار، این درب ها وظیفه حفظ و جلوگیری از وارد شدن خسارت های مالی و جانی شدید را بر عهده دارند. درب های ضد انفجار و سرقت استاندارد، مقاومت بسیار بالایی دارند و شاید در زمان حادثه این درب ها کاملا تغییر شکل ظاهری دهند ولی از وارد شدن خسارت به اطراف خود جلوگیری می کنند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید