X

هزینه نصب درب اتاق + معرفی نصاب درب چوبی در تهران

09361454846 مدیر فروش - خانم خیابانی:
نصب درب اتاق

نصب درب اتاق ممکن است نیاز به ابزارهای مختلفی اعم از پیچ و مهره، مته، میزان، قطعات پشتیبانی، درب‌ ها و اجزای همراه با دستگاه‌ های مختلف داشته باشد. در این مقاله به بررسی مراحل کلی نصب درب اتاق خواهیم پرداخت تا شما بتوانید در این رابطه اطلاعاتی داشته باشید. 
همچنین برای استفاده از خدمات نصب درب اتاق در تهران و کرج می‌توانید از خدمات نیکسان درب بهره ببرید.

نیکسان درب
نیکسان درب

درب‌ داخلی ساختمان یکی از مهمترین تجهیزات مورد استفاده در فضای داخلی ساختمان است. اگر می خواهید فضاهای موجود در محیط های داخلی را تقسیم کنید و حریم خصوصی را برای افراد ایجاد نمایید، کافی است اقدام به نصب درب اتاقی نمایید.

نصب درب اتاقی باید توسط افراد ماهر انجام شود. اگر در این زمینه تجربه ندارید، باید از خدمات نصاب درب چوبی بهره ببرید.

نصب درب اتاقی

برای این که بعد از نصب با مشکل رو به رو نشوید باید نصب درب اتاق را به افرادی که در این زمینه تخصص و تجربه ی کافی دارند بسپارید؛ چون در غیر این صورت ممکن است بعد از نصب با مشکل رو به رو شوید. برای این که در مورد نصب درب اتاق اطلاعات کافی داشته باشد؛ با ما همراه باشید. در این مقاله به بررسی نکات مهم و کلیدی در مورد مراحل نصب درب اتاق، هزینه نصب درب چوبی اتاق و سرویس بهداشتی خواهیم پرداخت.

درب‌ های اتاقی تولید شده در فروشگاه نیکسان درب در مدل ها و طرح های مختلف طراحی و برای فروش به بازار عرضه می شوند. این مدل از درب ها که به دو دسته ی کلی درب اتاقی پیش آویز و درب اتاقی دال تقسیم بندی می شوند.

مدل پیش‌ آویز این درب ها که همراه با قاب و لولا و دستگیره هستند آماده ی نصب می باشد و مدل درب‌ های دال جزو درب‌ های اتاقی نیمه آماده محسوب می شوند. در هنگام خرید درب اتاقی به این مسئله ی مهم توجه داشته باشید.

بهتر است نصب درب اتاق چوبی را به نصاب کاربلد و حرفه ای در این زمینه بسپارید تا نصب آن بدون عیب و نقص باشد.

نصب درب چوبی اتاق خواب

مهم ترین اجزای تشکیل دهنده ی درب اتاق خواب شامل چهارچوب درب و درب می باشد. باید به این موضوع توجه داشته باشید این دو بخش، بخش های میانی تشکیل دهنده ی درب هستند و قسمت های دیگری اعم از قفل، لولا و… از دیگر اجزای تشکیل دهنده درب محسوب می شوند. با توجه به این که چهارچوب درب نصب شده باشد یا خیر مراحل مربوط به نصب درب متفاوت می باشد. در مواردی که چهارچوب درب در محل نصب نشده باشد باید مراحل مربوط به قراردهی چهارچوب در موقعیت آن انجام شود. به خاطر اهمیت این موضوع در بخش اول به بررسی موارد مهم در مورد نصب چهارچوب می پردازیم.

نصب چهارچوب درب اتاق خواب

نصب چهارچوب درب از مهمترین بخش ها برای نصب درب چوبی است. در ادامه به بررسی این مورد می پردازیم.

انتخاب لغاز چهارچوب

منظور از لغاز چهارچوب پیش‌ آمدگی که در عرض دیوار برای قرار گرفتن چهارچوب در نظر گرفته می شود، می باشد. عرض پس از استفاده از پشت‌ کوب و روکوب چهارچوب در بیشتر موارد 10 سانتی‌ متر می باشد.

بررسی توازن با تراز

بعد از این که اندازه‌ گیری‌ های مورد نیاز جهت برش چهارچوب انجام شد نوبت به آن می رسد که چهارچوب را در موقعیت مدنظر قرار دهید و از صاف بودن و تناسب همه بخش‌ ها مطئمن شوید. بعد از تایید تراز بودن عمودی و افقی چهارچوب درب نصب خواهد شد.

نصب چهارچوب

جهت قرارگیری چهارچوب در محل مد نظر شما معمولا با استفاده از فوم پلی اورتان انجام می شود. برای انجام این کار نیاز است تا یک فاصله 1.5 تا 2 سانتی‌ متری را بین چهارچوب و دیوار خالی بگذارید تا فوم پلی اورتان این فاصله را پر کنید و ارتباط چهارچوب و دیوار را به صورت مستحکم برقرار کنید.

نصب پشت‌کوب و روکوب

جهت بهتر شدن نمای بیرونی درب و چهارچوب از روکوب و پشت‌کوب استفاده می شود.

بهترین زمان برای سوار کردن بدنه درب روی چهارچوب چه زمانی می باشد؟

در برخی از موارد نصاب درب اتاقی به شما پیشنهاد می کند تا پیش از شروع رنگ‌ کاری دیوارها، درب‌ های داخلی را نصب کنید تا اگر دیوار در هنگام نصب آسیب دید، در هنگام رنگ کاری آن ناحیه ترمیم شود.

در صورتی که قرار است مراحل مربوط به رنگ‌ کاری پس از مرحله نصب درب انجام شود جهت جلوگیری از پاشش ذرات رنگ روی درب و چهارچوب، حتما از کاور چسب‌ دار مخصوص نقاشی ساختمان بر روی روکوب و پشت کوب استفاده کنید.

نصب درب اتاق خواب

قراردهی لولا

بعد از این که مراحل مربوط به نصب چهارچوب به اتمام رسید برای این که درب در یک محور مشخص حرکت کند، از لولا استفاده می‌ شود. لولای درب متشکل از دو قسمت می باشد. یک قسمت بر روی چهارچوب و دیگری بر روی درب نصب می‌ شود. برای این که بتوانید درب چوبی به چهارچوب چوبی متصل کنید نیاز به 3 لولا خواهید داشت ولی باید توجه داشته باشید که فاصله این لولاها نسبت به یکدیگر یکسان نمی باشد. باید 2 لولا در نیمه بالایی درب و 1 لولا در نیمه پایینی آن قرار داده شود. در زمان قرارگیری لولاها نیاز است تا نصاب درب اتاق با انتخاب یک ابزار مناسب این بخش را برش دهید تا لولا در موقعیت قرار داده شود. در این بخش نیاز است تا موقعیت لولاها بر روی درب، بخش دیگر لولا را به چهارچوب متصل کنید. 

نصب درب اتاق خواب به چهارچوب

برای نصب درب در این مرحله نیاز است تا درب را بلند کرده و وارد چهارچوب کنید. بعد از انجام این مرحله نیاز است تا لولاها در کنار یکدیگر قرار داده شوند و بعد از آن با استفاده از مغزی، 2 قسمت لولا را به یکدیگر متصل کنید. در مواردی که لولای درب به درستی به درب و چهارچوب متصل شده باشد، کاملاً تراز می باشد.

نصب قفل و دستگیره درب

بعد از این که تمام مراحل مربوط به نصب درب به اتمام رسید نوبت به نصب یراق‌ آلات درب می رسد. در این مرحله باید قفل را در موقعیت مناسبی از درب نصب شود. با بررسی الگوی قفل و پشت سر گذاشتن محاسبات لازم، جای قفل بر روی درب را برش داده می شود و امکان جایگذاری مغزی قفل و زبانه آماده سازی می شود. هم چنین در این مرحله باید محل نصب دستگیره را مشخص کنید. بعد از آن مغزی را در موقعیت خود قرار دهید و آن را محکم کنید. هم چنین باید به این موضوع مهم توجه داشته باشید که نصب درب چوبی اتاق خواب در مقایسه با نصب درب فلزی داخلی با توجه به قیمت، دستمزد، مدت زمان نصب متفاوت می باشد. نصب درب داخلی چوبی نیاز به جایگذاری صحیح دارد به همین خاطر نیاز است تا جهت استفاده از خدمات در نظر گرفته شده برای نصب انواع درب اتاق خواب توسط نصاب درب در شهر تهران با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نصاب درب چوبی در تهران

اگر به دنبال نصاب درب چوبی در تهران می باشید می توانید از خدمات در نظر گرفته شده مراکزی که در این زمینه در حال فعالیت هستند کمک بگیرید. تولیدکنندگانی که در این زمینه در حال فعالیت هستند به غیر از خدمات در نظر گرفته شده برای نصب درب، خدمات پس فروش و نصب درب اتاق برای مشتریان در نظر گرفته شده است. برای استفاده از این خدمات کافیست با همکاران مجموعه در ارتباط باشید.

در مورد قیمت نصب درب اتاق باید بگوییم که پارامترهای مختلفی اعم از اجرت نصب درب چوبی، نوع درب، ابعاد و وزن درب چوبی، مدت زمانی که صرف می شود، هزینه ایاب و ذهاب نصاب درب، در تعیین قیمت تأثیرگذار هستند.

هزینه نصب درب سرویس بهداشتی

دستمزد نصب درب سرویس بهداشتی بعد از این که نصاب تمام مراحل مربوط به نصب و راه اندازی درب را انجام داد با توجه به پارامترهای مختلفی اعم از اندازه درب، جنس، موارد تشکیل دهنده‌ ی اولیه، نوع پروفیل به کار گرفته شده، نوع قاب به همراه فریم درب، نوع یراق آلات استفاده شده در درب و… تعیین می شود. هم چنین باید توجه داشته باشید که این مسئله با توجه به نیاز و خواسته‌ ی مشتری متفاوت خواهد بود. جهت استعلام قیمت اجرت نصب درب سرویس بهداشتی تماس بگیرید و درخواست خود را برای استفاده از این خدمات ثبت کنید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • رضا موسوی
    هزینه نصب درب اتاق چقدر است؟
    • مدیر سایت

      برای استعلام هزینه ها تماس بگیرید.

تماس بگیرید